Δημοτικό Συμβούλιο Νεολαίας Μαλεβιζίου
Με μεγάλη επιτυχία διεξάχθηκε στις 25 Νοεμβρίου 2013, ημέρα Δευτέρα η συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου του Δήμου Μαλεβιζίου, στα έδρανα του οποίου κάθισαν για τρίτη συνεχόμενη χρονιά οι μαθητές των Γυμνασίων και των Λυκείων της περιοχής του Δήμου.
Πρόκειται για την καθιέρωση ενός θεσμού που δίνει το λόγο στους μαθητές οι οποίοι σχολιάζουν, εκφράζουν τους προβληματισμούς τους και προτείνουν τις ιδέες τους πάνω σε θέματα που αφορούν στην περιοχή τους. Το θέμα της φετινής συνεδρίασης ήταν σχετικό με την ανάδειξη και αξιοποίηση όλων των πολιτιστικών δομών του δήμου.
Οι μαθητές που εκπροσώπησαν το Γυμνάσιο Γαζίου ήταν επιλεγμένοι από την πολιτιστική ομάδα του Σχολείου μας, η οποία τα τελευταία τρία χρόνια ασχολείται με θέματα αρχαιολογικού και όχι μόνο ενδιαφέροντος για την περιοχή στην οποία ανήκουν.
Την πολιτιστική ομάδα συνόδευσε ο πρόεδρος του 15/μελούς συμβουλίου του σχολείου ο μαθητής του Γ3, Παπαδάκης Νίκος, ο οποίος ξεκίνησε τη συζήτηση εκφράζοντας τον προβληματισμό του πάνω σε ένα νέο θέμα που έχει προκύψει και σχετίζεται με την αμφισβήτηση της γενέτειρας του μεγάλου ζωγράφου Δομήνικου Θεοτοκόπουλου. Ακολούθως πήραν το λόγο όλες οι μαθήτριες - εκπρόσωποι του Σχολείου μας οι οποίες εντυπωσίασαν για τα εύστοχα σχόλια αλλά και τις φρέσκιες και καινοτόμες ιδέες τους σχετικά με το υπό συζήτηση θέμα. Οι μαθήτριες πρότειναν την ανάδειξη και αξιοποίηση όλων των αρχαιολογικών χώρων της περιοχής συμπεριλαμβανομένων και αυτών που είναι λιγότερο γνωστοί. Η δημιουργία ενός διαφημιστικού μηνύματος σε όλα τα ΜΜΕ, η τύπωση και έκδοση ενός λευκώματος και ενός διαφημιστικού φυλλαδίου καθώς και η καταχώριση των αρχαιολογικών χώρων στο διαδίκτυο στη διεύθυνση TripAdvisor η οποία έχει μεγάλη επισκεψιμότητα είναι κάποιοι από τους προτεινόμενους τρόπους ανάδειξής τους.
Η δημιουργία ενός ηλεκτρονικού χάρτη στο Google Map είναι ένας πρωτότυπος επίσης τρόπος, διαθέσιμος σε κάθε επισκέπτη της ιστοσελίδας του Σχολείου μας αλλά και της ιστοσελίδας του Δήμου Μαλεβιζίου. Επιπλέον προτάσεις ήταν η χάραξη και διοργάνωση περιπατητικών διαδρομών στο υπέροχο Μαλεβιζιώτικο τοπίο, η συγκρότηση ομάδων εργασίας, υπεύθυνων για όλους τους επισκέψιμους χώρους, η από κοινού με το Δήμο διοργάνωση ημερίδας για την ενημέρωση και ευαισθητοποίηση των δημοτών, η σε μόνιμη βάση δυνατότητα μεταφοράς μαθητών και άλλων επισκεπτών στους χώρους, η δημιουργία φύλλων εργασίας και παιχνιδιών κ.α. Οι μαθητές δέχτηκαν τα συγχαρητήρια του δημάρχου κου Μαμουλάκη καθώς και των δημοτικών συμβούλων οι οποίοι παρευρίσκονταν στη διαδικασία. Επίσης απονεμήθηκαν στους μαθητές αναμνηστικά της συμμετοχής τους στο ετήσιο δημοτικό συμβούλιο. Τους μαθητές του Γυμνασίου συνόδευσαν η Δ/ντρια, κα Γκινούδη Αθηνά και η φιλόλογος κα Σφακιανάκη, υπεύθυνη της πολιτιστικής ομάδας. Οι μαθήτριες - μέλη της πολιτιστικής ομάδας που συμμετείχαν στη συνεδρίαση είναι οι: Σακουλάκη Γεωργία, Φιολιτάκη Άννα, Τρούλη Αναστασία, Γιαννακάκη Νικόλ, Αλεξάνδρα, Χριστοφοράκη Μαρία, Τερζάκη Ειρήνη, Χαριτάκη Ειρήνη, Ρεπανά Αφροδίτη και Καλαντζή Νικολέτα.
Υποδοχή Γονέων και Κηδεμόνων
Συμμετοχή στις Εκδηλώσεις Κοινωνικής Αλληλεγγύης του Δήμου Μαλεβιζίου
Οι μαθητές του Σχολείου συμμετείχαν στη στήριξη του Κοινωνικού Παντοπωλείου του Δήμου Μαλεβιζίου, προσφέροντας τρόφιμα τα οποία διατέθηκαν για τους δημότες που αντιμετωπίζουν ιδιαίτερες δυσκολίες επιβίωσης. Παράλληλα οι μαθητές ζωγράφισαν με το δικό τους τρόπο την κοινωνική αλληλεγγύη.
Δ/ΝΤΡΙΑ: Γκινούδη Αθηνά
ΥΠΟΔ/ΝΤΕΣ: Κωνσταντάκης Γεώργιος - Τσακίρη Σοφία
ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ:
Μακρογιαννάκης Εμμανουήλ, Λογοθέτη Τερψιχόρη, Μάρκου Ευαγγελία, Μηλιαρά Άννα, Μποσταντζόγλου Χριστίνα, Παντερή Ειρήνη, Πλάκα Άννα, Σφακιανάκη Ειρήνη, Φραϊδάκη Αγγελική, Χριστοδουλάκης Χρήστος, Κασμιρλή Δήμητρα ,Κοντάκη Ελευθερία, Παναγιωτάκη Σοφία, Σταυρακάκης Γεώργιος, Κοντάκη Αφροδίτη, Μαράκης Γεώρτιος, Τσαντάκη Σταματία, Θεοδώρου Ευαγγελία, Πηγιάκη Αριστέα, Γιασσάκη Σοφία, Κοσμαδάκη Ελένη, Βασιλάκη Ειρήνη, Ψαράκη Αικατερίνη, Γρηγορίου Μαρία, Μικρογιαννάκης Γεώργιος, Παπαδόπουλος Πέτρος, Κοκκινάκη Αλίκη, Ασσαργιωτάκη Ειρήνη, Ραβανίδου Θεοφανή, Ανδριγιαννάκη Δέσποινα, Γεμενιτζής Θεόδωρος, Χατζηστεφάνου Αναστασία, Γουνάκης Νικόλαος, Τσαφαντάκη Άννα, Μοτσοβολέα Ευαγγελία
ΤΑΞΕΙΣ ΤΜΗΜΑΤΑ
Α 5
Β 6
Γ 5
ΣΥΝΟΛΟ ΜΑΘΗΤΩΝ: 420
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
1) <<Δραστηριότητες στο βουνό>>: Γκινουδη Αθηνά - Γρηγορίου Μαρία - Μποστανζόγλου Χριστίνα - Παπαδόπουλος Πέτρος
2) <<Όψεις του οικολογικού ζητήματος: Η μείωση της βιοποικιλότητας στον πλανήτη. Είδη της πανίδας του τόπου μας που απειλούνται με εξαφάνιση>>: Χριστοδουλάκης Χρήστος - Μαράκης Γεώργιος - Παπαδόπουλος Πέτρος - Ασλάνη Αρχοντία
3) <<Μαθητές του σχολείου μας συνεργάζονται με συμμαθητές τους από τη Θεσσαλονίκη, επικοινωνούν κα προβάλλουν τα ιστορικά μνημεία του τόπου τους σε κοινό ιστότοπο>>: Φραϊδάκη Αγγελική - Γκινούδη Αθηνά - Κωνσταντάκης Γεώργιος
4) <<Το μέλι στην Κρητική παράδοση και διατροφή>>: Ασλάνη Αρχοντία - Παντερή Ειρήνη - Πηγιάκη Αριστέα
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ
1) <<Ας κάνουμε το σχολείο μας καλύτερο>>: Κοσμαδάκη Ελένη - Παπαδόπουλος Πέτρος
2) <<Κόκκινη κλωστή δεμένη, στην ανέμη τυλιγμένη, για το Γιάννη, την Αλέκα, το Γιουλιάν, τον Κιαμίλ?>>: Τσακίρη Σοφία -
Κοκκινάκη Αλίκη - Χατζηστεφάνου Αναστασία
ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ
1) <<Γνωριμία με την Αρχαιολογική Συλλογή Μαλεβιζίου>>: Ασλάνη Αρχοντία - Σφακιανάκη Ειρήνη - Βασιλάκη Ειρήνη
2) <<Χορευτικό Εργαστηρι>> : Ψαράκη Αικατερίνη
3) <<Ο Γυμνασιόπαις: Η φωνή των μαθητών του ΓυμνασίουΓαζίου>>: Χριστοδουλάκης Χρήστος - Παντερή Ειρήνη -
Μποσταντζόγλου Χριστίνα - Ασλάνη Αρχοντία
4) <<Vorstad-Krokodile>>: Γιασσάκη Σοφία - Ανδριγιαννάκη Δέσποινα
5) <<Τρεις κουζίνες στο πιάτο μας. Η Αγγλική, Γαλλική και Γερμανική κουζίνα>>: Γιασσάκη Σοφία - Πηγιάκη Αριστέα - Βασιλάκη
Ειρήνη
ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ (ΙΕΠ)
Δ/ΝΣΗ Δ/ΘΜΙΑΣ ΕΚΠ/ΣΗΣ Ν. ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ
ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΑΣΦΑΛΟΥΣ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ
ΕΚΠ. ΔΙΚΤΥΟ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ ALFAVITA
ΜΑΘ. ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΨΗΦΙΑΚΗΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ
ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΥ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΥ
ΙΔΡΥΜΑ ΝΕΟΛΑΙΑΣ ΚΑΙ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗΣ
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΠΑΡ. ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ
ΜΗΧΑΝΗ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗΣ ΓΙΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ
ΓΝΩΡΙΣΤΕ ΤΗΝ ΕΕ - ΓΙΑ ΜΑΘΗΤΕΣ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ